Skiva ikväll!

Håret blev jätte fint! är super nöjd. Det blev blondare och sen klippte jag upp ganska mycket, nästa vecka ska jag troligtvis förlänga håret! åh längtar.

Just nu håller jag på att göra mig i ordning till en skiva som jag ska på ikväll, den är borta i gamla stan. Temat är TV-kändis. Så jag bestämde mig för att vara Tingeling! (den lilla älvan i Peter Pan) haha. Egentligen skulle jag varit Shakria eftersom att det är många som tycker att jag liknar henne, men det är ganska tråkigt att klä ut sig till henne så det blev Tingeling! Jag tänkte att jag lägger upp lite bilder sen så får ni se hur jag blev! det är ganska svårt att efterlikna en tecknad disney figur. men jag ska göra mitt bästa! Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar.

Haha, Om du vill ha receptet på cupisarna så finns det på bloggen (=

kram på'rä!

2009-05-12 @ 18:45:57
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback