Någon som har varit trött!

Det är därför jag inte har skrivit på ett par dagar nu. Jag har som sagt börjat min prakitik denna vecka på Melanders. Jag har super kul där men det tar otroligt på krafterna att vara där så länge om dagarna och försöka lära sig så mycket som möjligt. Så när jag kommer hem på kvällen är jag så trött att jag bara äter middag, duschar och sedan går och lägger mig. Det känns lite som att man inte har något liv riktigt när man praktiserar. Men det är bara 3 veckor så det funkar!





Kommentarer
Postat av: michaela

synd bara att 3 veckor kan kännas som en evighet ibland (Asbra tröstande ord kallas denna kommentar =P )

2009-03-04 @ 23:08:55
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback