Klippning + färgning

God morgon! Tisdag idag, snaaaart har halva veckan gått. Idag kl 8 på morgonen ska jag till frisören för att klippa och färga håret. Det kommer väl inte bli sådan jätte stor skillnad men det kommer att bli blondare. Jag har ju fortfarande kvar lite copar färg i topparna som är svår att få bort, men lite bättre kommer det nog bli iaf! Mitt mål är att få min naturliga hårfärg tillbaka, fast lite blondare. Jag tror att det kommer bli skit snyggt!

Nu ska jag iaf göra mig en smoothie (som alltid på morgonen). Man blir lätt beroende;)


Kommentarer
Postat av: Niklas

Har du någon smoothieblandning att rekommendera? Jag har själv börjat göra sånt, men hittar ingen lysande kombination än :/

2009-03-17 @ 13:12:07
Postat av: Sandra Ekenstam

Gott! Jag brukar dricka ungefär 3 om dagen :D



sv: Tack! :)

2009-03-17 @ 21:46:14
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: Elin

du är så himmla lik en annan tjej som också heter johanna fast rud bergprag fast hon har inte gått ut 9:an men kolla in min blogg också:) puss o kram

2009-03-18 @ 07:49:05
URL: http://svajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback