Trött jag är på datorer!

Förlåt förlåt för att jag inte har uppdaterat något här på bloggen på ett par dagar. Det har varit så himla mycket strul med min dator så jag har inte kommit in på internet. Men nu är det iaf fixat! Min syrras kille är riktigt duktig på datorer så han fick fixa det eftersom jag verkligen inte kan någonting som har med datorer att göra!

Dom senaste dagarna har jag i nte gjort så mycket, iaf inte vad jag kommer på nu. Jag har mest tränat och bara tagit det lugnt. Jag var på yoga igår och råkade sträcka ut mitt ben så illa att jag knappt kan gå nu, haha. Egentligen skulle jag tränat idag också men eftersom jag inte går speciellt bra så är det ju bara att glömma.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar eller hur :) allt bra?

2009-01-29 @ 19:31:42
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll.Ja den passar mig perfekt med vingarna..

2009-01-29 @ 19:33:00
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback