Sommar 09

Åhh va jag längtar tills det blir sommar! Så himla mycket mysigare med sommar än med vinter.. Tänk bara på alla mysiga kvällar man är med vänner på stränder och tar ett kvällsdopp, grillar och krökar. Farligt att tänka på det när man längtar så mycket:)

Fast mest längtar jag nog ändå till hultsfredsfestivalen! Jag älskar verkligen festivaler. Så härligt folk och bra musik. Kan det bli bättre?
Mer planer än att jag ska till hultsfred har jag faktiskt inte till sommaren. Klart jag ska göra mer än att bara åka dit men jag vet inte riktigt än vad jag vill göra.. Åka utomlans vet jag inte om jag vill göra på sommaren. Skulle hellre åka utomlans till något varmt ställe nu i vår ist då! Fast samtidigt är det kanske inte så kul att stanna hemma i det Svenska sommarvädret


"Gammal" bild på mig och min syster i det "fina" Svenska vädret..

Kommentarer
Postat av: Mindy

Längtar också till sommaren.ha en skön kväll..

2009-01-15 @ 19:10:23
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag.

Kolla gärna in på min fotoblogg.

2009-01-15 @ 19:15:56
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback