Skola

Är i skolan nu och har precis haft min första lektion. Nu har jag lunch till halv 1 då bild och formgivningen börjar. Känns j*vligt skönt att det är så slappa lektioner idag, känner mig riktigt otaggad. Lovet gick så himla fort och jag jobbade så mycket så är inte direkt utvilad;D Men samtidigt blir jag så himla rastlös av att bara vara hemma. haha

Ja vad händer idag då... Efter plugget ska jag hem och plugga ännu mer till proven nästa vecka. Efter det funderar jag på att träna om jag hinner, troligen blir det yoga. Så himla kul och jag känner att jag vill bli lika vig som jag var förut, då kunde jag gå ner i split. Nu ska jag banne mig sattsa på att kunna det igen.


Kommentarer
Postat av: Niklas

Yoga kanske man skulle lära sig :O

2009-01-08 @ 14:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback