Sämsta raggningsreplikerna:)

Tänk om livet var ett spel och du var tärningen. Då skulle jag pussa dej för tur, och rulla runt dig på bordet och hoppas på 6.

Om en fet skäggig gubbe klättrar genom ditt fönster och trycker ner dig i en stor säck, bli inte rädd. Jag har sagt till tomten att jag vill ha dig i julklapp!

Vilken fruktansvärd tröja, ta av dig den genast!

Tjena smöret, står du här och steker?

Om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck, oroa dig inte, tomten försöker bara ge min den perfekta julklappen.

Skulle du kunna be dina bröst att sluta stirra på mina ögon?

Av med kläderna snygging, det är insidan som räknas!


Aa listan kan bli lång, Jag tycker verkligen såna här repliker är dö trista och jobbiga. Ska man imponera på någon ska man komma på något bra själv:) Inte ta repliker från Raggningsreplik.se ;)


Kommentarer
Postat av: Therese

hahahahaha!! Fy fan vilka dåliga!

Man blir ju nästan mer förbannad om en kille kommer fram och häver ur sig nåt sånt där än om han inte kommer fram alls!

Skitfint linne den där med rosorna på förresten! =)

Ha en bra måndag!

2009-01-19 @ 05:23:26
URL: http://thereseberggren.blogg.se/
Postat av: Therese

hahahahaha!! Fy fan vilka dåliga!

Man blir ju nästan mer förbannad om en kille kommer fram och häver ur sig nåt sånt där än om han inte kommer fram alls!

Skitfint linne den där med rosorna på förresten! =)

Ha en bra måndag!

2009-01-19 @ 05:23:43
URL: http://thereseberggren.blogg.se/
Postat av: Therese

Oj sorry..Jag menade det leopars mönstrade linne såklart..Jag har jobbat hela natten och är jätte trött nu, får skylla på det..haha

2009-01-19 @ 05:24:51
URL: http://thereseberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback