Pluggar som vanligt..haha

Jaja, snart är jag ändå klar. Ska bara öva så att jag kan allt bra. Provet idag gick sådär, svårt att jobba praktiskt under press! Svårt att ha fantasi då och göra något bra. Men alla verkade tycka det var lika jobbigt som jag så då känns det ju lite bättre;)  höhö

Segt att sitta och plugga när jag är så otroligt shoppingsugen! Så jag tittar in lite då och då på olika hemsidor. Kolla på fina underkläder är nog bland det roligaste som finns! Beror nog på att jag samlar på fina underkläder;p Mina favorit affär är solklart Agent Provocateur! De har så speciella och sexiga underkläder. Det är ganska dyrt där men det är det fan värt;p



Från Nelly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback