Lördag

Har kommit hem från jobbet nu och har även hunnit äta middag med familjen. Mysigt mysigt. Har precis bytt om till mjukisar och ligger och tittar på en stor klädhög som ligger mitt på golvet. Jag började igår med att rensa ut lite kläder men blev aldrig klar. Och nu orkar jag inte fixa klart det.

Ikväll ska jag ta det lugnt som vanligt! haha. Ne men ska man jobba dagen efter så vill jag inte ut och festa. Att sitta bakis på jobbet gör jag inte igen! Festar hellre när jag är ledig. Fast jag är så sjukt fest sugen så ska försöka vara ledig nästa helg.


Är inte dom här stövlarna hur snygga som helst? jag blir typ kär:p från Bianco!

Kommentarer
Postat av: Perfektion by Emma

njae. gillar inte skor från bianco. inte deras egna märke i alla fall, de håller sällan kvalitén.



2009-01-18 @ 10:33:25
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Sofia

tycker den stöveln va as het! :D

2009-01-18 @ 11:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback