städat och fint


liten bit av mitt fina rum:D (dålig cam bild:/ )

Va bra man kan må när det är städat och fint runt omkring sig. Jag blir genast på mycket bättre humör så fort det är rent och fint. Inte för att jag egentligen har så mycket saker som man kan kan städa eller stöka ner med, det är mest kläder som jag har en tendens att bara kasta av mig och lägga på golvet. Dålig vana:P

Sur jag blir att min kamera är borta! så himla tråkigt att ta bilder som blir helt suddiga. Trodde att jag skulle hitta den nu när jag har städat men icke sa nicke. Antingen får jag leta mer eller köpa en ny. Fan va mycket utgifter det har blivit den här månaden..jag får skaffa ett till jobb:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback