Hemma och är trött som f*n!

Äntligen hemma efter en lång dag. Varför jag har varit så dålig på att uppdatera är för att jag knappt har haft tillgång till en dator under hela dagen.

Först var jag i skolan till klockan halv 4. Efter det åkte jag hem till en kompis där vi åt popkorn och chips samt tittade på Wall-e. Hur söt film som helst! Ganska tråkig handling men ändå lite rolig x)
Jag är typ helt galen i animerade filmer. Älskar Hitta Nemo, Andra sidan häcken, Ice Age ja listan kan bli lång. Men favoriten är nog Bortspolad! Så grymt j*vla bra!! haha svar: ja, jag har ganska töntig humor!;)


Kommentarer
Postat av: JOANNA

tack<3

2009-01-21 @ 22:58:40
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Bulan

Shrek 1 o 2 är fiiint :)

2009-01-23 @ 17:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback