Hemma!

Ja, åka baklänges gick ju kanon. Men sen skulle man lära sig åka framåt på isen också! nja att åka skridskor är nog inte min grej riktigt. Vi hade heller inga hjälmar? Jag trodde typ att jag skulle dö, haha. Men ja annars gick det bra:)

Sen har jag också varit och beställt tid hos frisören. Ska klippa och färga håret den 2:a februari. Jag är ju inte riktigt lika blond som jag vill vara än, så j*vla svårt att få tillbaka sin ljusa naturliga hårfärg när man har haft mörkrött hår. Nu har jag typ blond-copar färg.. helt okej men jag stör mig lite på det. Så hoppas på att det blir bättre sen när jag har varit hos frissan.


Va som sagt ganska mörkhårig förut:p

Kommentarer
Postat av: Louise

Det var härligt också, haha... Vill att solen ska börja komma fram! :)

2009-01-13 @ 17:18:48
URL: http://finalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback