God "morgon"!

Va på bio igår som sagt och såg Benjamin Buttons otroliga liv. Den var riktigt bra! lite lång bara, typ 3 timmar. Dom hade kunnat korta av den typ 40 minuter tycker jag! Men den är definitivt sevärd! Brad Pitt är så otroligt snygg...Man ville bara hoppa in i Filmduken och..jaa jag vet inte vad, hoppa på honom x)

Filmen började vid 9e och slutade klockan 12. Efter det gick vi alla hem till Sebastian och spalade spel, krökade lite och myste. Sen tog vi nattbussen hem till Österskär när klockan var 4-5. Efter det gick jag bara och la mig trött som jag var!
Och vaknade nu för ett litet tag sen. Även fast jag sov så länge är jag väldigt väldigt trött. En kaffe så är jag snart helt vaken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback