Fredag!

Onödigt att jag stälde klockan på 06.45 när jag gör mig i ordning på så kort tid. Är redan klar och skolan börjar inte försen halv 9. Bara för att jag alltid vill vara ute i god tid, *suck*.

Fredag idag! skönt att veckan gick så fort, kanske beror på att vi började skolan i onsdags. Men iaf, sköönt. Idag är det först skola som gäller, halv 9 till halv 4 som vanligt. Först har jag svenska och sen florist teknik. Tur att jag hittade boken igår och hann läsa ut den, annars hade det gått åt h*lvete. Efter skolan kanske jag ska på bio med Emelie, antingen det eller så har jag andra planer, får se vilket det blir:) Jag kommer nog bara vilja ta det lugnt och mysa nu i helgen, vet inte varför men jag har blivit sån "mys-person", haha.

Har god tid på mig nu så ska nog gå och fixa naglarna lite, dom ser ut som skit. Ska nog måla dom ljusrosa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback