Fredag!

God morgon! Redan fredag igen, sjukt vad veckorna går fort. Fast jag klagar inte, Jag vill bara att tiden ska gå fortare så att jag blir 18! Jag fyller år den 30 mars så det är ju inte så jätte lång tid kvar. Längtar så jävla mycket. Mest bara efter att få mer "frihet" eller vad man ska säga. Gå ut på krogen känns inte så jätte speciellt, men aa visst det är ju skönt att komma in lagligt på krogen.

Men tänk va skönt att skaffa körkort! Slippa fråga någon annan om dom kan skjutsa. Helst ska man ju ha en snygg bil också. En Audi R8 eller Audi A4 avant skulle inte vara helt fel(A)


Audi A4 avant


Audi R8

snygga va?;)

Kommentarer
Postat av: biggie

R8:an e fiiiin!!! och visst tusan e d skönt o äntligen ha körkort...

2009-01-16 @ 21:39:31
URL: http://modeprylar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback