Sick..



Jag har gått runt och dragit på en liten förskylning ganska länge nu. Men idag bröt den ut på riktigt. Så jävla irriterande att det va tvungen att hända just idag! Jag hade massa planer för dagen ju..
Emelie, min bästa vän ska åka bort i 3 veckor så idag var sista dagen jag skulle få träffa henne innan hon åker. Jag kommer sakna min babe!

Jag måste till jobbet imorgon! Åh vete f*n hur det kommer gå. Det är ju en söndag så man vill ju gärna inte ge den till någon annan. Sen börjar min praktik på måndag, då vill jag verkligen inte vara sjuk! Det är ingen bra början att redan första dagen ringa och sjukanmäla sig. Känns inte bra.

Så jag måste helt enkelt bli frisk idag! Det är väl bara att ta det lugnt, äta mycket vitaminer och försöka att kanske sova lite. Sömn är den bästa medicin man kan få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback