Melodifestivalen.

Jag har aldrig förstått det där med melodifestivalen? Det blir bara sämre för varje år. Nej usch det är inget för mig! Kanske beror på att jag älskar rock, hårdrock, death metal och sådant. Så det säger ju egentligen sig själv att inte melodifestivalen är riktigt min smak.

Det är ju egentligen inte så mycket schlager längre på melodifestivalen. Så varför kan man inte använda sig mer av olika musikstilar? Bland annat rock! haha. Nej men seriöst, Man skulle kunna ta några få låtar av olika musikgenrer. Så melodifestivalen blir mer mångsidig. Då skulle jag titta på det mer iaf!


Kommentarer
Postat av: Camilla

svar: tack :)

2009-02-07 @ 22:35:56
URL: http://millaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback