God morgon!

Hoppas att ni alla har sovit gott! Själv sov jag som en stock. Att passa barn tar på ens krafter! haha. Tänk en dag när man får egna barn. Va trött man måste vara hela tiden. Och jag som vill ha många barn, typ 5 stycken minst. En stor familj himla mysigt.
Jaja det är inget jag måste tänka på mer nu!;)

Har fixat iordning mig själv, Ska bara äta frukost så är jag klar! Sen vid 2 ska jag iväg och jobba...som vanligt. Usch vad jag är trött på att jobba! Men det är så kul när lönen kommer så man vill ju heller inte sluta jobba. Det är ju så himla svårt att få jobb nu i lågkonjukturen. Så jag ska f*n vara glad som har 2 jobb!


Jobbar som florist på Nihlstens Blommor


Och jobbar i en liten mataffär i österskär; Österskärshandeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback