För slitet hår!

Kérastase är absolut det bästa jag har testat när det gäller hårprodukter. Och tro mig jag har testat det mesta. De är ganska dyra men är så otroligt bra så man lägger gärna pengar på det. Man vill ju ha fint och vårdat hår!

Som jag har sagt ett flertal gånger så har jag färgat mitt hår för många gånger och på så sätt har det blivit väldigt slitet. Mitt hår hade gått av om jag inte hade skött det som jag har gjort. Efter alla färgningar fick jag tort, slitet och glanslöst hår. Inte fint!

Då började jag använda mig av Kérastase Voile Nuit.


Man sprejar ca 2-3 sprut på längder och toppar (inte i botten) innan man går och lägger sig i torrt eller handdukstorkat hår. Sen på morgonen Känns håret mycket fräschare och finare efter att ha använt det några nätter.


Kérastases Hårinpackning Masquintense. Även detta är en produkt för väldigt torrt och känsligt hår. Används minst 2-3 gånger i veckan. Väldigt fräsch doft!


Åååh inget lukat så gott som den här gör! Använder man den här behöver man knappt parfym. Den här produkten används för att ge glans, mjuka upp. Den är väldigt bra för personer som har färgat eller slingat hår. Även väldigt bra när man ska styla håret med plattång, hårfön osv eftersom den skyddar mot värme!


Kérastase Substance Constructive är nog det bästa jag har provat. Jag tog i lite i håret när jag var nyduschad innan jag skulle gå och lägga mig. Nästa dag var håret så otroligt lent! Så lent har mitt hår aldrig varit. Den här produkten är utan tvekan min favorit. Den ger stånd och motståndskraft till försvagat färgat eller permanentat hår. Så otroligt bra. Luktar väldigt gott också!

Finns att köpa hos Kérastasefrisörer!

Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha jaa.. verkligen inget man tackar nej till!

2009-02-02 @ 22:52:38
URL: http://thoursie.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

det ska jag absolut göra när jag får hem varorna!! Får skriva en recension om både oliva och apoliva :) så ni ser vilket jag rekommenderar

2009-02-02 @ 23:12:32
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Carita

svar: aw hjärtat, tack så jättemycket! det värmer, verkligen ^^ puss på dig, darlo ♥

2009-02-02 @ 23:14:50
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback