Dåligt med inlägg

Jag vet att jag har blivit jätte dålig på att uppdatera här på bloggen. Varför jag inte är lika aktiv med inlägg är för att jag har kännt mig så seg, trött och lite deprimerad om jag ska vara ärlig. Jag känner mig så otroligt less på allt hela tiden. Känns inte bra!

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att komma tillbaka på rätt spår och bli lika glad igen. I vanliga fall är jag en väldigt glad och flummig tjej! Vilket jag inte är nu kan man säga.

Jag försöker mest att skäma bort mig själv lite för att må bättre, som att sköta om håret med inpackningar samt fixa naglarna och hyn. Det kan i alla fall göra så att man blir på lite bättre humör för stunden!:p



Kommentarer
Postat av: fladvad

Hyr GG-boxen, frossa i mörk choklad, träna med grym musik i lurarna, klä dig fräsch, utmana dig själv, byt religion.

Några tips på sköna ting att göra för att bli gladare! ;)

2009-02-12 @ 22:50:24
URL: http://fladvad.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

absolut



jo med mig är de bra, jag börjar känna att tröttheten kommer nu och jag ska väl därför slå ihop datorn och lägga dne på sin rätta plats. i morgon är de fredag, visst är de undrbart, va ska du hitta på?

2009-02-12 @ 23:39:17
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: anna

sv: krävs lite speciell stil men snygga va dom =)

2009-02-13 @ 11:44:53
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback