090218

"God morgon!"

Klockan är snart 3 och jag säger god morgon.. vad har hänt med mig? haha. Förut gick jag nästan jämt upp 9e så fort jag kunde sova ut. Fast det kanske inte är så konstigt varför jag sov (vilade kanske man ska säga) eftersom jag är förskyld. Och det verkar inte vara någon vanlig förskylning heller. Jag vete f*n vad det är. Någonting är det i alla fall! Så jag bestämde mig för att vara hemma idag så att jag kan bli helt frisk. Det känns väldigt taskigt mot mina klasskompisar eftersom vi håller på med ett projekt i skolan. Men jag tror ändå inte att jag hade varit till någon nytta så som jag mår.

Jag försöker ändå sitta och plugga lite nu här hemma för att komma ikapp med lite olika saker. Känns ganska jobbigt och extra ansträngande när man inte mår så bra. Men jaja, lite blir gjort iaf!


Kommentarer
Postat av: michaela

(fick du hundra läsare nu som Kissie utlovade?)

2009-02-18 @ 15:38:06
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback