Sommaren med Göran

Har jobbat idag och har nyss bytt om och fixat mig lite. Emelie och jag ska in till stan och se sommaren med Göran. Den verkar så sjukt kul! Sen går vi väl runt och tittar lite och tar en fika:) Funderar på att ringa Andres sen för en promenad! Skulle vara skönt.

På söndag ska jag troligen till grönan med hela tjocka släkten, ska bli kul! har inte varit där på ganska länge, och har heller inte provat den där nya karusellen Insane. Någon som har åkt den?:)

Nej nu måste jag dra, sorry att jag har blivit så dålig på att uppdatera, men det känns inte som att jag skriver så mkt kul just nu iaf x)


Har en liten förälskelse i Robert Pettersson(A). Takida är så grymma:)

Kommentarer
Postat av: JANNICA

sjukt fin blogg du har :d allt bra?

2009-08-06 @ 17:31:39
URL: http://jaannicah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback