Grattis pappa!

Kursen igår va hela 4 timmar lång, men fan va intressant den var! Alla bilder, filmer och texter om rattfyllerister var jätte hemska. Man fick se på film när barn blev påkörda väldigt brutalt och sen inklämda vid något räcke någonstans. Usch jag blev verkligen ledsen av det. Jag har så otroligt svårt att se när barn far illa och råkar illa ut, det är hemskt.
En annan sak som vi alla nog blev lite chockade av var när hon berätta att så ofta man möter en taxi eller ser en taxi, så ofta möter man en onykter bilförare. Det är ju inte klokt, inte konstigt att det händer så mycket skit på vägarna!

För att helt byta samtalsämne så fyller min pappa år idag!  55 år blir han. Så nu ska vi snart börja slå in presenterna och fixa frukost att gå upp med! Jag köpte förut lite djurgårdsgrejer när jag var inne i stan. Han är så svår att köpa till! Det är ju alla killar iförsig, tjejer är mycket lättre att hitta något till. :)

Kommentarer
Postat av: Nikolina

jag kom precis hem från skolan ska vila lite nu mår inte så bra ont i huvudet :( själv da? :)

2009-08-28 @ 14:27:45
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Walentin

Jag vet vad din pappa ska få :D

2009-08-28 @ 15:30:05
Postat av: Anonym

ahh då, sj? Puss! :)

2009-08-28 @ 15:42:05
URL: http://tildahb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback