Mysig och mindre mysig dag!

Dagen började inte som den bästa! Jag fick gå upp hyfsat tidigt för att gå till tandläkaren.. och ni vet ju hur mycket jag älskar att gå dit. Jag var där för ett litet tag sedan och då upptäckte dom att det var på väg att bli hål i en tand. Först ville dom vänta med att laga den men jag tyckte att det var bäst att fixa det innan det hann bli något riktigt hål. Så det var det jag gjorde idag, fixade så att jag inte fick hål i den tanden i framtiden. Så nu är det klart...skööönt!

Resten av dagen har jag varit med min söta Emelie. Vi satt nere vid vattnet och solade i det fina vädret. Jätte härligt. Sen gick vi och hyrde 4 skräckisar men vi hann bara se två idag, så dom andra får vi se imorn. En av filmerna var skit läskig, Timbers Falls heter den. Nu skulle man gärna haft någon brevid sig i sängen som man kan hålla om när man ska sova..haha;)


Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

ha en underbar dag söt :)

2009-04-07 @ 11:28:07
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback